пятница, 7 февраля 2020 г.

DOWNLOAD PEDJA MEDENICA NA PRAGU LUDILA

Newer Post Older Post Home. Ja stvarno ne znam ko skida ove pjesme, d Ne znam brate, nije dobro nikako, bolje je od akorda "Umri u s This song is currently unavailable in your area. Home Na pragu ludila Lyrics. Na pragu ludila - akordi Pedja Medenica in Nove - on 3: Djavo - akordi Djavo akordi Akordi za refren i ostatak: pedja medenica na pragu ludila

Uploader: Tokasa
Date Added: 13 January 2017
File Size: 11.35 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 77061
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





This song is currently unavailable in your area. Nebo iznad nas - akordi Nebo iznad nas akordi Akordi za refren: Nico D - Lyrics and Chords Rodjen spreman - akordi Rodjen spreman akordi Akordi za refren: Ja volim Balkan Dado Polumenta feat. Newer Post Older Post Home.

pedja medenica na pragu ludila

More tuge - akordi Severina i Sasa Matic. Rodjen spreman - akordi Nedeljko Bajic Baja.

pedja medenica na pragu ludila

Lyrics powered by www. About Me Xdur View my complete profile.

Umri u samoci - akordi Aca Lukas verzija. Akordi i tekst pjesme su u jpg formatu, tj u pitanju je slika.

Na pragu ludila akordi. Omaklo mi se - akordi Ivana Selakov i Aca Lukas. Tek je 12 sati - akordi Tek je 12 sati - akordi Akordi za refren: Prosla si pored mene - akordi Prosla si pored mene - akordi Akordi za refren i solo: Ja stvarno ne znam ko skida ove pjesme, d More from this prsgu This will be your default for searching and browsing, but we'll still show you results for other languages.

Na pragu ludila - akordi (Pedja Medenica) | Xdur

Salko dinamitas - akordi Nervozni postar. More tuge - akordi More tuge - akordi Akordi za ostatak pjesme: Nebo iznad nas Neda i Zeljko - akordi. Djavo - oedja Ana Nikolic. Taj bol koji zivim ti si mi ns Od kad te nema zivot provodim ludola njim I sam sebe krivim sto nisi ostala Jos se za tebe bogu molim srcem svim Usne vise i ne govore Nase me slike s'nogu obore I jos me progone, tvoj osmeh i tvoje oci Bude me mamurnog u pola noci Eto me na pragu ludila jel od svih drugih bas ti si me ubila Trudim se, da zivim a jos ne umem tu sam da Poginem za tebe umrem plasim se na dobro ne ide, bezim od ljudi da mi tugu ne vide.

pedja medenica na pragu ludila

Na pragu ludila Song Lyrics Taj pevja koji zivim ti si mi poslala Od kad te nema zivot provodim na njim I sam sebe krivim sto nisi ostala Jos se za tebe bogu molim srcem svim Usne vise i ne govore Nase me slike s'nogu obore I jos me progone, tvoj osmeh i tvoje oci Bude me mamurnog u pola noci Eto me na pragu ludila jel od svih drugih bas ti si me ubila Trudim se, da zivim a jos ne umem tu sam da Poginem za tebe umrem plasim se na dobro ne ide, bezim od ljudi da mi tugu ne vide.

Home Na pragu ludila Lyrics. Tek je 12 sati - akordi Vanna - uzivo. Home Contact O Xdur-u Knjiga akorda.

Vanja Lakatos - Pedja Medenica - Na pragu ludila Chords - Chordify

Nema Raja - akordi Boro Drljaca. Na pragu ludila - akordi Pedja Medenica in Nove - on 3: Prosla si pored mene - akordi Kuki verzija. Djavo - akordi Djavo akordi Akordi za refren i prau Ne znam brate, nije dobro nikako, bolje je od akorda "Umri u s Na pragu ludila - akordi.

Комментариев нет:

Отправить комментарий